Testimoni Ubat Gigi Marine

Testimoni saya sendiri, dalam mengamalkan SET MARINE ESSENCE.

1) Ubat Gigi

* Saya pernah menjalani pembedahan pembuangan rahang muka sebelah kiri kerana masalah ketumbuhan pada 2012. Saya masih menjalani pemeriksaan doktor 1 tahun sekali untuk melihat perkembangan tisu baru. Pesanan doktor awasi perubahan kawasan gusi kerana di khuatiri berlaku jangkitan. Ikhtiar dalam hidup perlu ada. Apabila berlaku jangkitan pada gusi, alternatif saya adalah meletak Ubat Gigi Me pada kawasan bermasalah. Cara sapuan saya seperti Gel bekalan doktor yang dah lama saya tak beli di farmasi (memang ada jual).

* Testimoni yang saya tak dapat dapat lupa😭😭 teringat memori main HUJAN di Kuala Lumpur, kepada yang lain jangan syok sangat main hujannn... Hujan KL bukan hujan kawasan GUNUNG😅😅😅. Sampai kering air hujan di pakaian saya meredah pusing KL. 

Akibatnya kulit saya bahagian terlarang penuh ruam berbisa. Gatal dan kemerahan macam Baby tak rasi lampinnn... bahagian lain gatal-gatal juga tapi tak de ruam bisa. Saya teringat UBAT GG ME tawakal... lumur...Alhamdulillah kering... saya kongsi di FB saya. boleh klik https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1512937008718414&set=a.441681549177304.110327.100000063890130&type=3&theater

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ini antara Testimoni bergambar pelangan (sebenarnya banyak lagi)

Alternatif Ubat Gigi Me sebagai KRIM SAPUAN



Asbab Ubat GG ME

Nampak macam kayap, rupanya Resdung Kulit. Amalan #SET PKP rawatan dari dalam, cucian guna Sabun ME & Ala-ala Krim Ubat GG, pelangan sangat berpuas hati




Perhatian: Bagi yang berminat bolehlah klik link wassap saya Cikgu Baz untuk sebarang pertanyaan info produk www.wasap.my/60195293442