INFO TERKINI

PERHATIAN:-

Untuk Naskah Al Mumayyaz, pelanggan perlu kompemkan stok dengan saya terlebih dahulu kerana saya adalah pembekal kecil-kecilan & stok dalam simpanan saya adalah terhad. In Sya Allah akan datang jika tiada kesulitan dari segi prosedur belian terus dari Penerbit Mumayyaz & pihak kastam negara kita serta tiada kekangan kewangan, saya akan jual dengan harga lebih rendah dari harga sekarang.

Untuk PRODUK BIORZKY, boleh HUBUNGI Stokis PENANG Riduwan Masri di talian 0 1 75 1 5 4 3 2 1

Saya Nurul pemilik Kedai Maya (Kedai On9 Nur Man) tidak lagi menjual Produk BioRzky kerana masalah kesukaran mendapatkan produk. Namun demikian, saya boleh mengsyorkan lain-lain produk terbaik yang saya pernah cuba @ boleh lihat pada testimoni pelanggan yang tertera. Untuk Testimoni pelanggan baru boleh terus Whatsapp saya di 0195293442

Sekian, terima kasih

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PERHATIAN :-

Mohon fikirkan APABILA menggunakan sesuatu produk. Adakala kita terlalu mudah berkata "tipulah testimoni". Ubah pemikiran kita & renungkan. Contoh, kita suka makan banyak sehingga tubuh badan kita obesiti, mana ada hari ini kita amalkan produk esok badan kita slim @ terus bebas penyakit @ terus mengandung bagi yang ikhtiar zuriat. Sebenarnya kita perlu disiplin, istiqomah & dengar pandangan consultant sesuatu produk itu. Jika selepas berdisiplin & mendengar dengan baik serta ikut pandangan consultant & keputusan masih tidak berubah, ANGGAPLAH antara kita & produk tersebut TIDAK SERASI & ALLAH S.W.T masih belum mengizinkan kita untuk SIHAT/SLIM/BEROLEH ZURIAT.

Yang penting JANGAN PERNAH PUTUS IKHTIAR & DOA.

Sekian, terima kasih