Testimoni Shampoo Me

Testimoni saya sendiri. Saya wanita bertudung. Sudah pasti memerlukan satu penjagaan rapi untuk rambut saya. Saya mempunyai masalah keguguran rambut serta kelumumur. Semasa menggunakan shampoo ini, meskipun harga (berfikir 2-3 kali untuk membeli), saya tetap mencuba. Berlaku "healing crisis". Selepas di beritahu kenapa terjadi, saya teruskan pemakaian hingga terasa kebenaran akan testimoni pelanggan yang lain. Rambut sudah tidak banyak gugur, kulit kepala semakin sihat. Rambut semakin lembut & berbau wangi meskipun seharian bertudung dalam keadaan rambut lembap. Kini saya menjadi pengedar SAH untuk produk ini.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Testimoni Pelanggan;-


Telur Kutu
Rambut jadi semakin Hitam

aa
Betul sangat. Sebab saya pernah alami.

Perhatian:- Info lanjut wasap CB di link www.wasap.my/60195293442

Awas! produk tiruan.