HARGA PASARAN BIO SELEZA

Rata-rata yang wasap saya mempersoalkan akan harga yang tidak masuk akal bagi pad pakai buang ini. Saya tegaskan bukan saya yang diilhamkan menghasilkan produk ini. Bukan saya yang membuat kajian terperinci. Saya hanyalah pengedar berdaftar setelah menggunakan sendiri. Jadi saya akui akan kebagusan produk yang saya guna ini. Saya hanya berkongsi manfaat hasil diri sendiri dan testimoni pengguna lain. Tiada paksaan dalam membuat pembelian kerana wang itu adalah hak anda dan anda berhak untuk berbelanja ikut kemahuan anda. Harga yang tertera adalah dikeluarkan oleh Syarikat SHOM sendiri.
.
Saya juga tidak berani memberi sebarang jaminan untuk kesembuhan, kerana kita semua tahu ujian penyakit ini adalah dari Tuhan bila Dia berkehendakkan. Kita cuma ada PILIHAN untuk berusaha merawat melalui alternatif sendiri (dengan melihat kepelbagaian testimoni pengguna lain) & menjadi kewajipan kita merujuk pakar perubatan iaitu doktor yang mempunyai kemahiran dalam sains perubatan.
.
Di sini saya sertakan harga bagi Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak (harga berubah mengikut ketetapan syarikat-adakala info saya di blog lambat dikemaskini). Perhatian untuk info lebih lanjut boleh direct wasap saya di 0195293442 untuk mendapatkan penjelasan lanjut @ sebarang rundingan harga produk. Untuk mendapatkan produk dengan harga berpatutan, anda di nasihatkan untuk menjadi ahli dengan yuran keahlian RM50 sahaja.

.
Perhatian: Night safe extra long hanya terdapat dalam mixed box sahaja. Tiada per box

Harga 1 pack boleh PM saya 

Harga 1 pack boleh PM saya 

Harga 1 pack boleh PM saya 

Harga 1 pack boleh PM saya. Night safe extra long hanya terdapat dalam mixed box sahaja. Tiada per box

Perhatian: Untuk info lanjut sila wasap@telegram saya di
 016 6954 760 
(Nurul Bazliah bt Masri 
#projekstg