Testimoni BioSeleza

Testimoni saya sendiri.

Saya guna dan saya kongsi manfaat. Saya syorkan pada yang bermasalah seperti saya, kebuntuan boleh menggunakan produk ini. Sila wasap saya di www.wasap.my/60195293442 untuk info lanjut dan ketulenan produk bukan tiruan kerana saya adalah pengedar yang berdaftar dengan syarikat.

Manfaat pada saya (disebabkan teknologi pad ini sangat istimewa, memang saya tiru apa kata testimoni pelanggan lain) antaranya:-

* Keputihan - Saya tak lari dari dilema keputihan. Sejak amalkan, saya rasa penjagaan miss V lebih rapi & kering. Keputihan kini dah jarang terjadi. Saya guna di saat menanti period, di saat hari kesuburan adakala cecair kesuburan sangat banyak. Bila guna BioSeleza saya rasa kering & selesa.

* Senggugut - Orang tua-tua kata, bila dah kahwin senggugut hilang. Bagi saya ada kebenarannya sebab dah tak seteruk dahulu. Adakala senggugut datang juga. Saya guna BioSeleza di saat hampir tarikh period dengan tujuan iktiar elak senggugut. Kenapa saya cerita ini. Saya pernah test tanpa menggunakan sehingga period tiba, saya rasa sengal2 pinggang dan ketidakselesaan di bahagian rahim (sedikit gejala senggugut). Sejak mengamalkan, alhamdulillah serasai dengan saya.

*Memuda remajakan miss V- saya kongsi dengan pengamalan makanan tambahah #herbaMaharani pencuci vagina #Femi9wash beserta sapuan #KrimBioever . Sebelum mengamalkan herba maharani & krim kembali dara. Saya guna BioSeleza & pantyliner. Saya guna suami yang merasa. Katanya ada kelainnan dari segi cengkaman & bauan yang harum berpanjangan. Selepas saya amalkan keseluruhan list ini kata suami & keterujaan dia buat saya sebagai isteri bersyukur dalam memberi servis hubungan kelamin seperti 1st night (cengkaman bertambah & tersangat harum). (Sila PM kepada saya secara personal untuk info lebih lanjut). Jika saya adalah Maharani, sudah pasti ada produk untuk Maharaja.

* Penjimatan Minyak - Teknologi pembuatan berbeza dari pad yang lain & apa kata mereka. Saya yang mula tidak percaya & suami yang mahir dalam kereta terpaksa percaya apa kata pengguna lain.

*Penjimatan Elektrik- Teknologi pembuatan berbeza dari pad yang lain & apa kata mereka. Saya tiru sebab dah ada kan. Rugi saya tak mencuba. Hasilnya kami tersenyum melihat bil elektrik. Saya yang masih tidak percaya & suami juga sama terpaksa percaya apa kata pengguna lain.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Testimoni pelanggan:-


testimoni Jimat minyak

Wanita kalau tak datang period memang resah. Kalau tak mengandung double resah bagi yang berkahwin

Saya guna seperti pelanggan lain

Senggugut bila hadir, yang alami sahaja tahu siksanya

Teknologi pembuatan pad yang ramai cakap Mahal & Membazir (lepas pakai buang). Bagi saya kesihatan saya lebih mahal. Maka itu saya tetap iktiar dari sekarang dalam penjagaan miss v & rahim saya



Multipurpose BioSeleza. Kalau dah ada rugi tak cuba.


tampal pada elektrik. Saya tampal 2 sahaja... Memadailah bil bulanan saya hanya 2 angka
Perhatian:- Info lanjut wasap CB di link www.wasap.my/60195293442

Awas! produk tiruan.