Testimoni Bio Ever

Testimoni Diri saya tulis yang saya ingat sahaja ye...


* Krim Sapuan kembali perawan- selepas mencuba apa kata mereka yang dah menggunakan, saya akui perubahannya selepas suami bertanya kenapa 'lain macam - cengkaman macam 1st night'. Tag line "isteri guna, suami rasa" memang tepat. Kita bagi service terbaik sebagai isteri dari keperluan batin seorang suami. Opss! suami juga boleh guna. Sapu untuk point tertentu bagi melancarkan aliran darah.  Menjadi keadilan dalam memenuhi keperluan nafsu antara pasangan. (Kehidupan berumahtangga perlu jujur - kerana Dia insan pertama jodoh yang kita paling sayang. Pasti kita mahu keintiman & kasih sayang kekal hingga akhir nyawa tanpa berpaling ke insan lain - andai keperluan nafsu menjadi ukurannya)

* Amalan herba saya amalkan #Maharani bagus untuk kesihatan dalaman & mencantikkan serta menyihatkan kulit luaran tanpa perlu make up tebal. Boleh ke page info maharani.

*Krim Bio Ever untuk kecantikan wajah - saya sapu macam chipsmore...  sebab ketidakrajinan.. hihi.

*Krim Bio Ever untuk menegangkan payudara - saya sapu juga & hasilnya berpuas hati.

*Krim Bio Ever sapu iktiar zuriat - saya sapu.... (Ada testimoni pelanggan berjaya hamil asbab sapuan Bio Ever. Maka itu saya juga iktiar, cuma rezeki belum berpihak pada saya).. Berfikirlah secara positif.

*Maintain fizikal - slim saya amalkan SET PKP.


******* Bagi saya produk yang saya amalkan adalah mampu & memberi pulang kepada saya kembali*****


Testimoni Pelanggan


Botol lama


Add caption



Perhatian:- Info lanjut wasap CB di link www.wasap.my/60195293442


Awas! produk tiruan.