CARA SAPUAN MAGIC CREAM BIO EVER (BE)

Di dalam kotak pembelian terdapat cara penggunaan.

Cuma nak beritahu untuk KEANJALAN WAJAH, JANGAN SAPU PENUH BE seperti krim kecantikan yang lain. Sebab apa?

1. Krim BE istimewa lain dari yang lain.

2. TIDAK DIGALAKKAN sapuan PENUH kerana SIA-SIA & PEMBAZIRAN Krim berlaku.
    Kesannya MUKA AKAN JADI BERMINYAK. Tapi nak TRY & ERROR keserasian wajah  
    SILAKAN.

3. BE ni dihasilkan khas untuk menyerap ke dalam kulit kita dengan menggunakan teknologi nano yang terbaik dalam menghasilkan serapan optimum. Cara sapu sangat mudah "Kalau nak focus tegang muka sapu je bio ever tu kat leher seperti rajah leher. Tapi kalau boleh sapu dekat belakang telinga dahulu dan tekan sikit area nadi. Sapu dengan urutan ke atas

4. Urutan pada TITIK NADI belakang TELINGA memberi ransangan daya ingatan

5. Urutan pada TITIK NADI lain-lain akan MERANSANG SARAF. Bagus untuk IKHTIAR pesakit STROK (selain penggunaan TILAM BVSM yang kandungan dari garam laut dalam) *Untuk INFO TILAM 1001 kegunaan IKHTIAR PENYAKIT termasuk PENYAKIT MISTERI boleh PM saya di 019 529 3442 tag line "INFO BVSM"




4.  Lain-lain cara sapuan di atas boleh rujuk gambar di bawah untuk kategori penyakit masing2. BE ini bukanlah ubat, tetapi produk kesihtan berasaskan sumber semulajadi untuk IKHTIAR merawat & mengubati masalah penyakit anda.


Untuk HASIL, bergantung pada usia seseorang. makin meningkat usia sedikit masa diperlukan untuk anda mendapatkan HASIL yang diinginkan daripa Magic Cream Bio Ever NANO ini. Disarankan untuk permulaan, guna secara istiqomah 1 botol 50g BE ini untuk bulan pertama.

Antara 'healing crisis' dari magic cream bio ever ni adalah:

1. Sedikit kegatalan pada muka, tapi jangan risau.

2. Jerawat naik sebiji dua terutama di dahi & tepi muka perkara biasa. Jangan risau. Proses pengeluran toksin sedang berlaku.

3. Banyakkan minum air putih/suam.