BIO EVER (dahulu) BIO EVER PLUS (terkini)

Bio Ever Plus
Krim 1001 hikmat; Krim 1001 Nikmat

Pasti anda tertanya-tanya, apa yang BAGUS cream ini. Untuk yang TERBARU, Krim Nano Bio Ever Plus ni adalah rumusan bahan-bahan terpilih seperti ekstrak pegaga, soya, keladi liar, beras serta ginseng dan RUMUSAN TERBARU yang menjadikan namanya bertambah “PLUS” di belakang adalah Japanese Long-Life Grass.

Ramai yang tertanya, apa gunanya krim ini? Tak banyak sis adalah sikit khasiat dia. Siapa yang mengamalkan tahulah JAWAPANNYA. Cerita panjang mungkin di label cerita "alah..lariskan produk". Saya RINGKASKAN hasil penggunaan saya sendiri.

1. MENGEMBALIKAN KEPERAWANAN WANITA (yang dah berkahwin 20-30 tahun pun duk pakai lagi – rahsia rumahtangga mekar je); Saya dah kahwin maka, wajib untuk saya UPGRADE dalaman & luaran. (Saya amalkan herba MAHARANI, FEMI9 WASH untuk pencuci faraj, PAD BIO SELEZA untuk penyah toksin dari rahim seperti keputihan dan lain2). BiO EVER RAHSIA... cuma selepas amalkan anda dapat rasa perubahan & tanya pada pasangan anda.

2. MENGEMBALIKAN KEREMAJAAN KULIT (kulit kendur mendur, selebek uwek memang takdelah insya Allah – tak perlu nak berabih sampai beratus-ratus cucuk memacam dah);

3. IKHTIAR MENGURANGKAN MASALAH WANITA seperti keputihan, sakit di bahagian ari-ari, sakit tumit bila berjalan, sakit otot – sapuan yang betul mengikut urutan yang tepat, insya Allah, dari solat duduk, boleh berdiri dah Insya Allah;

4. “BANTUAN KECEMASAN” BAGI MASALAH MAKE-UP TAK MAU LEKAT kat muka – ini pun boleh jadi ikhtiar hebat sebab mekap tak lepat kat wajah bukan masalah mekap tu, tapi kulit muka yang tak stabil strukturnya seperti berminyak sangatlah, kering sangatlah, tu yang jadi tepek sampai jadi tepung gomak pun, kadang..bwercapuk je muka (dulu jae itulah masalahnya, pastu buat alasan nak cover line, natural beauty better, tak payah mekap-mekap, sekarang, pakai je bedak alas semata, orang dah kata kita bermekap – muka jadi pinkish walau kulit tak cerah);

5. RAWATAN PALING MURAH UNTUK MENDAPATKAN V-SHAPE - Bukan untuk jadi model bagai kan, tapi kalau dapat buat suami asyik nak tenung, asyik nak calit dagu runcing kita – pahala kan??

6. IKHTIAR UNTUK KEHAMILAN – Pernah dengar kan, “DOA+USAHA+IKHTIAR+TAWAKAL”? Mengandung itu kerja Allah, tapi kita sebagai hambaNya teruskan usaha. Kalau ada pasangan yang gigih betul nak dapatkan anak sampai pergi jumpa pakar untuk cucuk hormone, ambil sampel dan memacam lagi, apa salahnya tambahakan ikhtiar tu dengan sebotol KRIM NANO 1001 HIKMAT ni?

7. MEMBANTU MEMPERBAIK SISTEM IMUN – ini betul. Sebab Baz dah cuba seperti yang di sarankan untuk "sapuan" pada "TITIK TERTENTU". Kesannya memang NAMPAK & ALHAMDULILLAH.

8. MEMBANTU MENSTABILKAN HORMON – kaum wanita (dan adam pun terlibat), banyak2 benda dalam kesihatan kita ni, antara punca kepada banyak penyakit adalah kerana hormone kita tak stabil.Lebihan HORMON ESTROGEN merupakan salah satu faktor cenderung mendapat penyakit seperti CYST dan lebih kritikal cenderung ke arah KANSER. Baz dapat INFO selepas bertemu seorang PAKAR KESIHATAN untuk tujuan info KEHAMILAN. Baru tahu TERSANGAT BAHAYA apabila HORMON ESTROGEN terlebih di dalam badan.

9.  Rawatan untuk RESDUNG, SELSEMA, KURANGKAN PARUT LUKA, JERAGAT, sebagai First Aid kat rumah.

10. 1001 IKHTIAR untuk kesihatan.

*Maka itu Baz kongsikan khasiat produk ini. 50g RM Harga Baru 2016 memang nampak agak MAHAL. Tapi jika dibandingkan dengan KHASIAT & KEBERKESANAN demi PELABURAN KESIHATAN DIRI adalah TERSANGAT BERBALOI.


*******************************

magic cream:-bio ever ni dihasilkan khas untuk menyerap ke dalam kulit kita dengan menggunakan teknologi nano yang terbaik dalam menghasilkan serapan optimum
Cara sapu dia simple je
Kalau nak focus tegang muka
sapu je bio ever tu kat leher seperti rajah
Tapi kalau boleh sapu kat belakang telinga tu dulu n tekan sikit area nadi tu
Sapu dengan urutan ke atas



Untuk result, bergantung jugak pada usia seseorang. makin meningkat usia sedikit masa diperlukan untuk anda mendapatkan result ketara hasil daripada magic cream bio ever nano cream. Disarankan untuk permulaan, guna secara istiqomah 1 botol 50g BE ini. bulan pertama.

Antara healing crisis dari magic cream bio ever ni adalah:

Sedikit kegatalan pada muka, tapi jangan risau.
Jerawat naik sebiji dua terutama di dahi & tepi muka perkara biasa. Jangan risau. Proses pengeluran toksin sedang berlaku.
Banyakkan minum air putih/suam.